نقطه؛ ویرگول...

یادداشت های گاه و بیگاهانه

نقطه؛ ویرگول...

یادداشت های گاه و بیگاهانه

من آمده ام، وای وای !

بار اولی که اولین یادداشت را می نوشتم خوب یادم هست. اون روزا وبلاگ نویسی خیلی مد و مرسوم نبود و  برای خودش کار باکلاسی به حساب می یومد!

اون روزا در دوره ای آموزشی شرکت می کردم که وابسته به یک موسسه معروف بود و هم شاگردی ها همه یا وبلاگ داشتن یا قرار بود وبلاگ دار بشن!

منم وبلاگ دار شدم همین جوری الکی و الکی.

بار دوم که اولین یادداشت رو در وبلاگی نو نوشتم، چهار پنج سال پیش بود. به خاطر اتفاقی پیش بینی نشده و یهویی، مجبور به حذف وبلاگ شدم و بعد از چند ماه دوباره ساختم و دوباره از نو.

حالا بار سوم هست که دارم اولین یادداشت رو می نویسم. 

این خونه برای من خونه بشو بشه یا نه ، نمی دونم.

شب میلاد هست و به فال نیک می گیرم.

منزل نوم مبارک! 

نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 10:10

مبارکه خانم

ممنون دل آرام جان :)

پرنده ی گولو شنبه 13 تیر 1394 ساعت 11:14

سلام توتو
خونه ی نو مبارک
میدونم دوست بدی هستم
ولی بی مرام نیستم
یادم هست که یه کتاب توتوچان تو کتابخونه ام منتظرته
و خودم که بیشتر

سلام به روی ماهت گولو جانم ...

رواق منزل چشم من و این حرفا :)

سلانه چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 17:31

چقدر این بلاگفا خره که باعث شده بلاگایی که دوسشون دارم همه یا آواره شن یا ننویسن. سلام رهای خوشگل. خونه نو برات پر برکت باشه عزیزم

به به سلانه خانوم گل و گلاب :)
اشکال نداره ، خب زندگی کلش همینه دیگه! پر از اتفاقات خر و پیش بینی نشده :)
خوشحالم بازم اینجایی خانوم جان:) لیست وبلاگها پریده، برام خصوصی بذار ادرس رو

آرزو چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:14 http://sodaayimoon.persianblog.ir

مبارکه :*
اولین پست منم همین بود عنوانش :D

عه چه بامزه ! هی من میگم تفاهم داریم ها :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد